1
Wat is er nieuwe op de website
Gratis artikelen
Stel je vraag via e-mail
Gratis nieuwsbrief

Na bestelling snel leveren!

Een tevreden klant is niet alleen goed te spreken over uw product, maar ook over uw service. Hoe snel bent u met leveren als een klant eenmaal een bestelling bij u heeft gedaan? Of informatie bij u heeft opgevraagd? Bijvoorbeeld via een antwoordkaart van een direct mail, via een coupon van een advertentie of via een e-mailtje?

Respons het belangrijkste Vanuit uw positie gezien is het leveren van een bestelling, het versturen van informatie of het reageren op een e-mailtje een onderdeel van uw totale verkoopactie. U hebt het druk en soms laat uw planning een snel antwoord of een snelle levering nou eenmaal niet toe. Vanuit de klant gezien Maar bekijkt u een bestelling eens vanuit de positie van een klant. Deze heeft moeite gedaan om iets van u gedaan te krijgen en gaat zitten wachten. “Zou ik er nog wat van horen en zo ja, wanneer?”

Onderzoek
Uit onderzoek blijkt dat zowel bedrijven als consumenten uw reactie of levering het liefst binnen een week willen ontvangen. Doch uiterlijk binnen twee weken. Uw trage reactie maakt de kans op niet-kopen of afbestellen groter naarmate uw reactie langer duurt.

E-mailtip
Zorg bij reageren via e-mail voor het minstens één keer per dag (laten) legen van uw electronische brievenbus. Spreek met uw medewerkers af wie dagelijks de e-mail berichten ophaalt en wie zorgt voor de interne verwerking. Overigens: wie vervangt deze persoon bij ziekte of vakantie?




Advies
Reageer snel op binnengekomen antwoordkaarten, coupons en e-mailtjes. Binnen maximaal een week; twee weken is echt het uiterste. Kunt u niet op de afgesproken tijd leveren, reageer dan in elk geval. Bijvoorbeeld via eenkort briefje waarin u de klant laat weten waarom pas later kunt leveren.



Wilt u Meer Omzet Maken met Praktische Verkooptools?

Meld u zich dan vandaag nog aan als gebruiker van de Portal Orders en Opdrachten Binnenhalen

Deze portal bevat vele handige Verkooptools die uw omzet merkbaar zullen vergroten! 

Zoals Software voor het schrijven van een scorende offerte, een sterk Belscript of een wervende verkoopbrief. 

Maar ook Tools voor verkoop via Internet en Social Media en Tools voor verkoop via een Franchise formule. 

En natuurijk tools voor het maken van allerlei marketingplannen en verkoopplannen. 

Met maandelijks een aanvulling van Nieuwe Verkooptools!


Aanmelden 

Meld u aan voor een jaargebruik en ontvang geheel gratis als welkomstgeschenk de Software Offertes Schrijveninclusief een Handige Rekentool en een Boekje met tips over het schrijven van scorende Offertes (Winkelwaarde  EURO 69,- excl. BTW) 

Klik hier voo
r meer informatie

Klik hier om u direct aan te melden 

 

Abonneer je op onze gratis nieuwsbrief

Dit artikel  behoort tot onze portal  Orders & Opdrachten Binnenhalen Deze portal wordt wekelijks aangevuld met nieuwe rekentools en adviezen. 

Tip
Wilt u zich niet aanmelden als gebruiker, kijk dan eens in onze webshop bij de CD-ROMS en losse software.   

CD-ROM Acquisitie

CD-ROM Offertes Schrijven
CD-ROM Offertemanager

Software Offerteberekeningen Maken (versie Zakelijke Dienstverlening, Productie en Ambacht)
Software Offerteberekeningen Maken (versie Detailhandel en Groothandel)
Software Offertes Schrijven

Software Verkoopbrief Schrijven

Software Belscript Schrijven

Vergelijkbare artikelen
na bestelling snel leveren!
informeer uw zakelijke relaties optimaal!
niet elke bestelling maakt u blij!



Nieuwe abonnees ontvangen geheel gratis de CD-ROM Grip op Offertes Schrijven, inclusief een handzaam boekje over het schrijven van scorende Offertes. (winkelwaarde € 69,-). Deze CD-ROM is speciaal ontwikkeld voor verkoopmedewerkers die offertes schrijven.

(*) U ontvangt het welkomstgeschenk na betaling van het abonnementsgeld. Dit aanbod is niet geldig bij het kennismakingsabonnement.